• Гаряча лінія управління: +(‎0382) 78-81-55
Південно-Західне міжрегіональне управління
лісового та мисливського господарства
3
Клас пожежної небезпеки
  • Управління
    • Структура управління
    • Положення про управління
    • Вакансії
    • Новини
  • Лісокористувачі
    • Хмельницька область
    • Чернівецька область
    • Тернопільська область
  • Діяльність
    • Повідомлення та матеріали лісовпорядкування
    • Зведені відомості проєктів лісових культур
    • Заходи з поліпшення санітарного стану лісів
    • Звіти післяпроєктного моніторингу впливу на довкілля
    • Мисливське господарство
    • Проєкти регуляторних актів
    • Фінансова звітність
  • Громадянам
    • ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
    • ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО СЛУЖБОВОГО РОЗПОРЯДКУ УПРАВЛІННЯ
    • Як подати звернення?
    • Нормативно-правові акти, що регулюють діяльність у сфері звернення до органів влади
    • КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ НАДСИЛАННЯ ЗВЕРНЕНЬ
    • "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"
    • ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
    • ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
  • Інформація
    • Щодо діяльності Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
  • Адміністративні послуги
    • Видача дозволів на проведення рубок головного користування (лісорубних квитків)
    • Видача посвідчення мисливця та контрольної картки

Як подати звернення?

Південно-Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарстваГромадянам Як подати звернення?
Як подати звернення до Південно-Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства?

Витяг з Закону України «Про звернення громадян»

Стаття 5 (витяг)

Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.


 

 

Як звернутись:
На поштову адресу: м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 55 індекс 29000
На електрону адресу: info@sw.forest.gov.ua
На телефону: +(0382) 78-81-55
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
  • звернення оформлено з порушенням ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”; 
  • звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі;
  • звернення надіслані в доменній зоні .RU.

 

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян

Контакти
Адреса:

м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 55

Телефон:

+(0382) 78-81-55

Email:

info@remove-this.sw.forest.gov.ua

Графік прийому громадян

Яремко Олег Павлович

Начальник управління 

(м. Хмельницький)

Лукомський Олександр Олександрович 

Перший заступник - головний лісничий 

(м. Хмельницький)

Красов Віталій Миколайович 

Заступник 

(м. Хмельницький)

Гуриш Євген Ярославович

Заступник

(м. Тернопіль)

Пилип'юк Володимир Миколайович

Заступник

(м. Чернівці)

Всі права захищені ©2025
При копіюванні матеріалу посилання на наш ресурс обов`язковий!